Moje Miasteckie Marzenie - sprzedaj lokalnie: Giełda Staroci PChli Targ -Jarmark Dominikański w Gdańsku - Moje Miasteckie Marzenie

Przykłady Innych Pchlich targów

Oto przykłady innych pchlich targów które mogą posłużyć by stworzyć spotkanie sąsiedzkę które będzie jeszcze lepsze w Miastku. To moje Miasteckie Marzenie które bardzo nieśmiało ale się materializuje dzięki temu że odpowiada na wiele potrzeb zamieszkujących tu mieszkańców. Pamiętajmy że zgodnie z prawem możemy stworzyć obrót gotówkowy do 1000zł bez potrzeby opodatkowania go co miesiąc.

czwartek, 28 listopada 2019

Giełda Staroci PChli Targ -Jarmark Dominikański w Gdańsku - Moje Miasteckie Marzenie

Tym zarazem chciałbym Przybliżyć wzór nad wzorem, Pchlich Targów którym jest wielowiekowa tradycja jaką tworzy Jarmark Dominikański w Gdańsku. To oczywiście jedna z największych tego typu Imprez haandlowo kuturalnych w Polsce i Europie która odbywa się co roku w sezonie letnim. 
Historia jarmarku sięga aż 1260 roku, kiedy to papież Aleksander IV pozwolił gdańskim dominikanom udzielać 100-dniowych odpustów z okazji dnia ich założyciela. Jarmark był powiązany z mszą odpustową i miał stanowić zachętę dla wiernych. Z czasem przeistoczył się w bardzo ważne święto, na które przybywali kupcy z całej Europy, a także szlachta i sam król. Handlowano tu niemal wszystkim, a targom towarzyszyły występy artystów i rozmaite pokazy.

To moje miasteckie marzenie.

Miasteckie marzenie kontakt Pchli Targ Miastko


Moje Miasteckie Marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz czy ty już realizujesz swoje marzenie, wyznaczyłeś już termin realizacji, a może podoba ci się to co robią inni ze swoim marzeniem? Jeśli masz swoją witrynę to możesz ją tu umieścić bez problemu. W komentarzach proszę jednak o brak reklamy, a jedynie odnoszenie się do wątku. bardzo dziękuję i pozdrawiam