Moje Miasteckie Marzenie - sprzedaj lokalnie: Zacząłem ludzi pytać jakie są ich Marzenia jako mieszkańca Miastka?

Przykłady Innych Pchlich targów

Oto przykłady innych pchlich targów które mogą posłużyć by stworzyć spotkanie sąsiedzkę które będzie jeszcze lepsze w Miastku. To moje Miasteckie Marzenie które bardzo nieśmiało ale się materializuje dzięki temu że odpowiada na wiele potrzeb zamieszkujących tu mieszkańców. Pamiętajmy że zgodnie z prawem możemy stworzyć obrót gotówkowy do 1000zł bez potrzeby opodatkowania go co miesiąc.

piątek, 22 listopada 2019

Zacząłem ludzi pytać jakie są ich Marzenia jako mieszkańca Miastka?

Pchli Targ Miastko - Moje Miasteckie Marzenie
Czy sen czy inaczej można ten stan określić, tego nie wiem ale nie akceptuje obecnej sytuacji więc staram się dowiedzieć czy inni mają podobne doświadczenia i czy realizują własne pomysły. Czy ty masz swoje marzenie, Miasteckie Marzenie?

Mój cel to stworzenie żywych spotkań w mieście dzięki którym marzenia wielu ludzi się spełnią. Daje sobie na to 3 lata.

Moje marzenie nie jest gładkie, w prost przeciwnie ma wiele schodków i uskoków, tak jak obrazek dołączony do tego wpisu, ale nazwałem je precyzyjnie mam dokładną wizje jego realizacji.
Moje Miasteckie Marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz czy ty już realizujesz swoje marzenie, wyznaczyłeś już termin realizacji, a może podoba ci się to co robią inni ze swoim marzeniem? Jeśli masz swoją witrynę to możesz ją tu umieścić bez problemu. W komentarzach proszę jednak o brak reklamy, a jedynie odnoszenie się do wątku. bardzo dziękuję i pozdrawiam