Moje Miasteckie Marzenie - sprzedaj lokalnie: Już są upragnione negatywne komentarze na temat Mojego Miasteckiego marzenia

Przykłady Innych Pchlich targów

Oto przykłady innych pchlich targów które mogą posłużyć by stworzyć spotkanie sąsiedzkę które będzie jeszcze lepsze w Miastku. To moje Miasteckie Marzenie które bardzo nieśmiało ale się materializuje dzięki temu że odpowiada na wiele potrzeb zamieszkujących tu mieszkańców. Pamiętajmy że zgodnie z prawem możemy stworzyć obrót gotówkowy do 1000zł bez potrzeby opodatkowania go co miesiąc.

niedziela, 22 grudnia 2019

Już są upragnione negatywne komentarze na temat Mojego Miasteckiego marzenia

Szału nie ma ale bardzo potrzebowałem tych pierwszych dwóch negatywnych komentarzy, może nawet opinii dzięki którym wiem co ludzie myślą o tej imprezie. Może nie bedzie to jakaś wielka organizacja ale może tworzyć bardzo fajny regionalny produkt turystyczny którego wszyscy potrzebują. No dobra jestem marketingowcem więc przewiduje przyszłe potrzeby moich odbiorców, ale skoro tego typu spotkania działają naprawdę w wielu miejscach to mam prawo się domyślać że w Miastku też tak będzie, no może już za moment.

Puki co działamy w grupie na facebooku dzięki której dużo osób może publikować swoje oferty ale już na wiosnę planujemy otwartą imprezę na mieście dzięki której rozpoczniemy publiczne opowiadanie o tej wspaniałej tradycji. Miastko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz czy ty już realizujesz swoje marzenie, wyznaczyłeś już termin realizacji, a może podoba ci się to co robią inni ze swoim marzeniem? Jeśli masz swoją witrynę to możesz ją tu umieścić bez problemu. W komentarzach proszę jednak o brak reklamy, a jedynie odnoszenie się do wątku. bardzo dziękuję i pozdrawiam