Moje Miasteckie Marzenie - sprzedaj lokalnie: Jarmark staroci na granicy w Chałupkach - Moje Miasteckie Marzenie

Przykłady Innych Pchlich targów

Oto przykłady innych pchlich targów które mogą posłużyć by stworzyć spotkanie sąsiedzkę które będzie jeszcze lepsze w Miastku. To moje Miasteckie Marzenie które bardzo nieśmiało ale się materializuje dzięki temu że odpowiada na wiele potrzeb zamieszkujących tu mieszkańców. Pamiętajmy że zgodnie z prawem możemy stworzyć obrót gotówkowy do 1000zł bez potrzeby opodatkowania go co miesiąc.

wtorek, 26 listopada 2019

Jarmark staroci na granicy w Chałupkach - Moje Miasteckie Marzenie

To kolejny odnaleźiony Pchli Targ w sieci Internet. Miejsca kompletnie nie znam nawet nie potrafię go wskazać na mapie, ale wiem jedno że jest na granicy, ale już na której to nie bardzo. Podoba mi się ilość przedmiotów które można tu nabyć.

Widzę też że w dużej grupie to są raczej sprzedawcy profesjonalni, z dużą ilością przedmiotów. Mniej jest osób które mają ze sobą jedynie kocyk i przedmioty ze swojej szafy.



By dotrzeć do wielu osób jednocześnie uruchomiłem sieć witryn Internetowych które najpierw przybliżają idee Pchlego targu Miastko by gdy już zacznie działać rekomendować wźięcie udziału w tej społecznej imprezie. Polub naszego fan page na facebooku Miasteckie Marzenie

Moje Miasteckie marzenie to Pchli Targ Miastko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz czy ty już realizujesz swoje marzenie, wyznaczyłeś już termin realizacji, a może podoba ci się to co robią inni ze swoim marzeniem? Jeśli masz swoją witrynę to możesz ją tu umieścić bez problemu. W komentarzach proszę jednak o brak reklamy, a jedynie odnoszenie się do wątku. bardzo dziękuję i pozdrawiam