Moje Miasteckie Marzenie - sprzedaj lokalnie: Starocie, antyki i nie tylko - czyli Pchli Targ Miastko - Moje miasteckie Marzenie

Przykłady Innych Pchlich targów

Oto przykłady innych pchlich targów które mogą posłużyć by stworzyć spotkanie sąsiedzkę które będzie jeszcze lepsze w Miastku. To moje Miasteckie Marzenie które bardzo nieśmiało ale się materializuje dzięki temu że odpowiada na wiele potrzeb zamieszkujących tu mieszkańców. Pamiętajmy że zgodnie z prawem możemy stworzyć obrót gotówkowy do 1000zł bez potrzeby opodatkowania go co miesiąc.

poniedziałek, 25 listopada 2019

Starocie, antyki i nie tylko - czyli Pchli Targ Miastko - Moje miasteckie Marzenie

By przybliżyć ci moje Miastekie marzenie przeszukuje internet, w celu odnalezienia przykładów organizacji spotkań sąsiedzkich dzięki którym ludzie mogli się spotkać i wymienić doświadczenia.
Bo o to dokładnie chodzi Pchlim Targu Miastko by spotkać się i wymienić przedmiotami.
Zobacz jak wyglądał pierwszy Pchli Targ w Jaworznie.

Moim Marzeniem Miasteckim jest by do takich spotkań dochodziło w Miastku w centrum.
Czy mogę cię prosić o udostępnienia tej witryny? dziękuję 

 

Odwiedź witrynę na platfornie facebook, Miasteckie Marzenie Moje Miasteckie Marzenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz czy ty już realizujesz swoje marzenie, wyznaczyłeś już termin realizacji, a może podoba ci się to co robią inni ze swoim marzeniem? Jeśli masz swoją witrynę to możesz ją tu umieścić bez problemu. W komentarzach proszę jednak o brak reklamy, a jedynie odnoszenie się do wątku. bardzo dziękuję i pozdrawiam